BESTYRELSEN

Her på siden kan du finde en oversigt af vores bestyrelsesmedlemmer, foreningens vedtægter.

Henning Bertelsen

FORMAND
JPU_SORT_HVID

Jane Puggaard Hougaard

NÆSTFORMAND & WEB ANSVARLIG

Tina & Rasmus

INSTRUKTØR ANSVARLIG

Kasper

SPONSOR ANSVARLIG

Hanne Højbjerg

MEDLEMSANSVARLIG

BLIV EN DEL AF VEJEN SVØMMEKLUB

VEDTÆGTER FOR VEJEN SVØMMEKLUB

Her finder du information om vores Vedtægter. Ønsker du yderligere information omkring, så tilbyder vi altid en uddybende forklaring.
Kontakt os hvis du har spørgsmål.

GENERALFORSAMLING

VSK afholder generalforsamling hvert år i februar måned. På generalforsamlingen præsenteres foreningens regnskab og der vælges medlemmer til bestyrelsen

Vejen Svømmeklub er stiftet den 14. august 1951, og hørte i starten til i det udendørs svømmebad ved den gamle Vejen hal. Man havde i begyndelsen ca. 50 medlemmer og der var træning to gange om ugen, nemlig mandag og onsdag. Vejen Svømmeklub er siden vokset og har udviklet sig. I dag holder vi til indendørs i Vejen Idrætscenter og har svømning hver mandag, onsdag, fredag og lørdag. Undervisning strækker sig over ca. 17 timer hver uge.

KLUBBEN ER I DAG EN AF DE STØRSTE FORENINGER I VEJEN KOMMUNE, MED OVER 400 MEDLEMMER.

…hvoraf de ca. 300 er unge under 18 år. Vores instruktørteam består af 55 personer, som hver uge har undervisning på omkring 40 svømmehold. I første uge af skolernes sommerferie arrangerer klubben normalt Vejen Svømmeskole, hvor der er mulighed for en uge med svømning samt leg og sjov i og omkring Vejen Idrætscenter.