Så er tilmelding eller tilmelding til venteliste åben for nye medlemmer.
Der er mulighed for at tilmelde sig på holdene nedenunder.

TILMELD DIG HER

ALLEREDE MEDLEMMER?
BRUG MEDLLEMS LOGIN.

Svømmeundervisning

Vejen Svømmeklubs formål er at fremme interessen for og udviklingen af færdigheder i svømning, samt øge interessen for svømning som fritidsinteresse. Formålet søges opnået gennem oprettelse af forskellige undervisnings- og aktivitetshold. De forskellige holds indhold og målsætninger kan ses i beskrivelsen for det enkelte hold under menupunktet holdbeskrivelser. Tilmelding foregår ved at klikke på det aktuelle hold herunder. Er du allerede tilmeldt et hold og skal fortsætte til næste sæson skal du følge vejledningen som du finder nederst på denne side.

TILMELDING OG BETALING

Du skal gå ind på vores hjemmeside https://www.vejen-sk.dk/, hvor du finder medlemslogin øverst til højre i menuen på forsiden. Når du trykker på punktet kommer du til login siden. Da det er første gang du skal logge på har du ingen adgangskode endnu, så derfor trykker du på glemt adgangskode. På siden som kommer frem skal du taste enten den e-mail eller det mobilnummer vi har dig registreret med i vores system.

Herefter vil du få en adgangskode tilsendt på SMS eller mail. Denne kode kan senere ændres.

Når du har modtaget adgangskoden logger du på medlemsdelen. Der bliver du mødt af et vindue, som enten viser dig hvilke hold du er klar til at tilmelde dig eller hvilke profiler du har tilknyttet. Læs mere om profiler på bagsiden.

Klik på enten gå til tilmelding eller et af profilnavnene. Har man flere profiler tilknyttet kan man skifte mellem profilerne ved at klikke på (skift) i øverste højre hjørne.

Næste vindue giver dig en oversigt over hvilke hold du kan tilmelde dig på samt mulighed for at opdatere din profil eller ændre adgangskode.

Derefter klikker man på tilmeld på de enkelte hold, og trykker enten på betaling med Dankort eller eDankort.

Bemærk – der kan ikke laves en samlet betaling hvis der skal tilmeldes flere hold. Betaling skal ske til hvert hold, da tilmeldingen til holdet sker ud fra betalingen.

Følg vejledningen på skærmen for henholdsvis betaling med Dankort og eDankort. Efter gennemførelse af betalingen får man en kvittering. Når man har gennemført betalingen er man tilmeldt holdet.

AFMELDING

Hvis man alligevel ikke ønsker at svømme i denne sæson kan man afmelde sig holdet ved at trykke på afmeld. Ved evt. genindmeldelse kommer man på venteliste.

Profil og ændring af kode

Når man er logget ind har man mulighed for at opdatere sin profil med de rigtige oplysninger og ændre adgangskode.

En profil er de medlemsoplysninger vi har på dig. Er der flere i familien som er medlemmer af Vejen Svømmeklub vil man have en medlemsprofil hver. I medlemsprofilen kan man se sit medlemsnummer, navn og adresse, hvilken kommune man bor i, telefonnummer, mobilnummer, e-mailadresse og fødselsdato. Felterne markeret med orange stjerne skal være udfyldt.

Man skifter mellem de tilknyttede profiler ved at trykke på (skift) øverst til højre i billedet. Er man i familien oprettet med flere mobilnumre eller e-mailadresser vil vi anbefale, at man har samme mobilnummer og e-mailadresse på alle profiler. Det er lettere kun at skulle huske én adgangskode, og det er hurtigere at se tilmeldte hold og profiler mellem de enkelte familiemedlemmer.

Det er vigtigt at der både er angivet et mobilnummer og en mailadresse (på alle profiler) – så har vi lettere ved at kontakte dig ved evt. aflysninger eller hvis vi har andre vigtige informationer, som skal ud med kort varsel.

Den adgangskode man har fået tilsendt på enten SMS eller mail kan ændres til en man bedre kan huske. Adgangskoden er tilknyttet enten mobilnummer eller e-mail, så den skal kun ændres et sted. En ny adgangskode skal bestå af 6 tegn og skal både indeholde tal og bogstaver.